Snowshoe walking

28 december 2019 - Lake Louise, Canada

Vandaag was een beetje een offday. In de zin dat er wat miscommunicatie was vanuit de touroperator over het ophalen voor onze excursie bij onze accommodatie. Zoals de 2x hiervoor stonden we keurig op de aangegeven tijd te wachten bij de receptie.  Helaas geen bus. De receptie wist ons te vertellen dat we met de shuttlebus zelf naar de skipiste van Lake Louise moesten gaan. Een belletje met de gids bevestigde dit. Onze snowshoe tour om 10.00 uur gingen we dus niet halen. Gelukkig konden we om 12.00 uur mee. Uiteraard hebben we dit gemeld bij de touroperators en kregen we direct een reactie met verontschuldigingen en het bedrag retour vanwege het ongemak. Da's nog eens service😊!

Aangekomen bij de skipiste kregen we vanwege het ongemak ook nog een bon om gratis koffie te halen. Toen ging het fout met de skipas, de juiste was niet aan ons meegegeven. Onze gids is tot 2x toe teruggerend op zijn sneeuwschoenen om dit in orde te maken en wij maar wachten in -11 graden met nog een ander stel. Ook hiervoor kregen we een tegoedbon voor een gratis lunch. Al met al was het financieel gezien wel een goede dag🤗.

De tour zelf was overigens erg leuk om te doen. De sneeuwschoenen waren even een dingetje, maar de uitleg over wildlife was erg interessant.

De skipiste zelf was trouwens ook erg leuk om te zien.  Vooral al die kleine kids die al op ski's staan alsof het gewone schoenen zijn.

Overigens hoorden we vandaag dat de temperatuur hier de komende maanden overdags nog kan zakken tot -35 graden.

1. Marrit en leroy:
    28 december 2019
    Wow alles ziet er zo mooi uit! Leuk ook om jullie verhalen te lezen.
  2. Miranda Bruins:
    28 december 2019