Snowmobile en laatste dagen Canada

30 december 2019 - Banff, Canada

Vanmorgen opgehaald voor een dagje op de snowmobile. Als marsmannetjes gingen we, na een uitgebreide uitleg, onderweg. Wat een mooi uitzicht weer en een geweldige ervaring wederom.  Met een groep Australiërs, die zijn hier trouwens veel, zijn we langs afgronden, door bergen en dalen gereden. Op de helft van onze route was er een bbq. Uiteraard moest er ook een plaspauze plaatsvinden. Buiten het feit om dat je 5 lagen aan kleding moet uittrekken, moet je ook nog je behoefte doen in een hokje met nog net geen hartje in de deur😏. Bob is maar tegen een boom gaan staan en onderweg naar die boom zakte hij tot over z'n knieën in de sneeuw🤣.

Voor de avondmaaltijd hebben we curry gegeten. Veel herinneringen uit Sri Lanka kwamen weer boven.

Morgen de laatste dag voor we op Oudejaarsdag onderweg gaan naar het vliegveld van Edmonton.  Lekker relaxen en shoppen en dan zit deze geweldige vakantie er weer op.

Canada zullen we zeker missen met de mooie natuur en de lieve mensen, maar al die kleding en de extreme kou absoluut niet.