Onderweg naar Sydney

30 november 2023 - Sydney, Australië

Wat een storm ging er gisteravond over ons huis op palen. Onwijs veel regen en onweer, wat een natuurgeweld. Vanmorgen scheen gewoon de zon weer☀️.

Met de veerpont zijn we via Hawks Nest en Tea garden naar Sydney gereden.

Wat een drukte in Sydney,  echt een metropool. We hebben de tassen bij het hotel gedropt en zijn de auto gaan inleveren. In Chinatown hebben we geluncht en toen onze spullen op de hotelkamer gezet.

Even een lekker kopje koffie gedronken en toen op de lightrail gestapt richting The Rocks en The Harbour Bridge. Vanaf de brug kun je de mooiste foto's maken van het Opera House. Wat gaaf om dit nu met eigen ogen te zien 🤩.

20231130_162037

Daarna terug naar Town Hall (tis weer ff uitvogelen hoe dat werkt met het openbaar vervoer) en bij de Griek gegeten.

Nu bijkomen van alle indrukken.

1. Puck:
    30 november 2023
    wat een prachtige foto.s wouw
    wel alles vastleggen
    ik zou zo de helft alweer vergeten zijn
    zoveel indrukken en foto s🙈
  2. Bob en Miranda:
    30 november 2023
    Ja, wij hebben ook moeite om de dagen ervoor te reproduceren. Dus ben blij dat ik het elke dag dag vastleg😊
  3. Dorien Veldhuizen:
    Ooooh , te gek ! Jaloers weerrrr 😛
  4. Bob en Miranda:
    Hahaha🥰
  5. Myriam:
    1 december 2023
    Zoveel verschillende bouwstijlen! Wel de moeite waard om dit alles te zien. Goed dat jullie dit allemaal vastleggen zowel in woord als in beeld.👏
  6. Bob en Miranda:
    1 december 2023
    Ja, idd, het is een land van uitersten. Eentje voor op de bucketlist?
  7. Myriam:
    1 december 2023
    Absoluut! Reeds 25 jaar of zo....🫢 Ik moet er ook eens werk van maken. Jullie zijn inspirerend!!!😉🤗
  8. Bob en Miranda:
    1 december 2023
    Die wens hebben wij ook lang gekoesterd en we genieten volop. Gewoon doen!😊