Voorbereiding op onze droomreis

25 oktober 2023 - Uitweg, Nederland

Nog eventjes en we gaan aan onze droomreis beginnen. Na ruim een jaar aan voorbereiding komt ons vertrek eindelijk in zicht. Vrijdag begint onze sabbatical van 3 maanden. 31 Oktober vliegen we met Singapore Airlines via Singapore (12,5 uur) naar Cairns (6,5 uur).  In totaal zijn met overstap zijn we dus ongeveer 24 uur onderweg. Niet iets om naar uit te kijken, maar zeker de moeite waard en zo vergeten als we Down Under zijn. Het aftellen begint.....

1. Charlotte:
    25 oktober 2023
    Heerlijk voor jullie!!! Die reistijden vallen me mee. Na 4 films met wat eten ben je al in Singapore :)
  2. Bob en Miranda:
    25 oktober 2023
    Das pas een positieve instelling Lot. Die nemen we mee id reiskoffer 🤣.
  3. Puck:
    Een heerlijk vooruitzicht
    vooral omdat t hier zo regent
    Jullie gaan lekker de zon tegemoet
    heerlijk vooruitzicht toch
    alvast heeeel veeeel plezier🤩🥰
  4. Bob en Miranda:
    25 oktober 2023
    Dankjewel lieve Pick. We gaan je missen. Maar eerst nog samen stampot eten voor we down under gaan🥰
  5. Hannie:
    27 oktober 2023
    Geniet van de stampot 😂🤣. Daar zul je dat niet krijgen. Reuze benieuwd naar wat wel. Alles en iedereen plat geknuffeld, nu jullie op punt van vertrekken staan. Heel veel plezier saampies. 🙏💞😘
  6. Bob en Miranda:
    27 oktober 2023
    Ben idd benieuwd wat we daar gaan eten buiten de struisvogel- en kangoeroe biefstuk om dan😄.
    We zijn er helemaal klaar voor. Gisteravond nog een presentatie v Nieuw-Zeeland gezien. Een leuke avond om in de stemming te komen met wat nuttige tips.
    Knuffels zijn gedeeld en over 11 weken knuffelen we weer door🥰
  7. Dorien Veldhuizen:
    29 oktober 2023
    De stamppot was heerlijk en het was heel gezellig! Toch wel even slikken dat jullie zo lang weg gaan maar GENIET!
  8. Bob en Miranda:
    29 oktober 2023
    Lieve Dorien. Wat fijn dat jullie hebben genoten vanavond. Dan kunnen jullie nog even nagenieten als we zo lang weg zijn. Wij zullen aan jullie denken. Dank voor de lieve attenties😘
  9. Hannie:
    31 oktober 2023
    ✈ goeie vlucht en top dat jullie deze reis toch een beetje met ons delen. 🛩😘
  10. Bob en Miranda:
    31 oktober 2023