Bundaberg

16 november 2023 - Bundaberg, Australië

Na het ontbijt richting Bundaberg gereden in 3 uur tijd. We moeten hier naartoe omdat vanuit hier morgen de Lady Musgrave tour gaan doen. Snorkelen bij het Great Barrier Reef, maar daar zal ik morgen over berichten.

Onderweg staan we verbaasd over de ene creek na de andere die droog staat en verderop staat vermeld dat er kans is dat de weg gaat overstromen met een meter erbij. Je kunt je nu niet voorstellen dat er zoveel water gaat vallen🙄.

We moeten erg lachen om de brievenbussen die langs de weg staan: een magnetron, koelkast, gasfles, een zelfgemaakte koe en een varken🤣. En heel veel Macs, soort vrachtwagen, die hebben we tot nog toe alleen in Amerika gezien.

Inmiddels zijn we aangekomen op de Splitters Farm waar we een retro caravan hebben, zo leuk! Zij hebben hier ook allerlei dieren, maar dan dieren die wij ook hebben: pauwen, pony's,  alpaca’s etc. De receptie waarschuwde wel voor slangen in de wasruimte🤨

.20231116_134529

Het weer is gelukkig wat minder qua temperatuur.  In Rockhampton, waar we gisteren waren, is een hittegolf. Net even wat boodschappen gehaald in Bundaberg en sushi voor vanavond🤩.

En nu genieten van de mooie omgeving en de rust😊.

1. Puck:
    16 november 2023
    oh zeker een leuke caravan
    nou veel.plezier met t snorkelen
  2. Bob en Miranda:
    We nemen m mee🤣
  3. Nicole Schuijer:
    16 november 2023
    Jeeeeeeetje wat doen jullie veeeeeel op een dag zeg.... echt super mooi. Xxx dank voor het delen xxx
  4. Bob en Miranda:
    16 november 2023
    Ach, veel komt op ons pad en we zijn hier immers om te ontdekken😉😘
  5. Pauline Jansen:
    16 november 2023
    Wat een lekker plekje op de camping en veel mooie foto’s. Veel plezier met snorkelen. Groetjes van ons.
  6. Bob en Miranda:
    Ja, heel bijzonder weer. Dankjulliewel 😘
  7. Dorien Veldhuizen:
    Mooi plekje! Beware of sharks 😬
  8. Bob en Miranda:
    Ja, idd. Ben benieuwd hoe ze dat gaan afschermen 🤭
  9. Hannie:
    16 november 2023
    Wanneer houden jullie inderdaad een dagje niks? Of na die 12 weken op "geweldige" toer ook nog 12 weken uitrusten. 😅😂🤣
  10. Bob en Miranda:
    Na 11 weken ontspannen reizen 2 weken thuis nagenieten☺️