Bundaberg

16 november 2023 - Bundaberg, Australië

Na het ontbijt richting Bundaberg gereden in 3 uur tijd. We moeten hier naartoe omdat vanuit hier morgen de Lady Musgrave tour gaan doen. Snorkelen bij het Great Barrier Reef, maar daar zal ik morgen over berichten.

Onderweg staan we verbaasd over de ene creek na de andere die droog staat en verderop staat vermeld dat er kans is dat de weg gaat overstromen met een meter erbij. Je kunt je nu niet voorstellen dat er zoveel water gaat vallen🙄.

We moeten erg lachen om de brievenbussen die langs de weg staan: een magnetron, koelkast, gasfles, een zelfgemaakte koe en een varken🤣. En heel veel Macs, soort vrachtwagen, die hebben we tot nog toe alleen in Amerika gezien.

Inmiddels zijn we aangekomen op de Splitters Farm waar we een retro caravan hebben, zo leuk! Zij hebben hier ook allerlei dieren, maar dan dieren die wij ook hebben: pauwen, pony's,  alpaca’s etc. De receptie waarschuwde wel voor slangen in de wasruimte🤨

.20231116_134529

Het weer is gelukkig wat minder qua temperatuur.  In Rockhampton, waar we gisteren waren, is een hittegolf. Net even wat boodschappen gehaald in Bundaberg en sushi voor vanavond🤩.

En nu genieten van de mooie omgeving en de rust😊.