Rockhampton

15 november 2023 - Rockhampton, Australië

Vanmorgen schrokken we wakker van een hels kabaal om 5.30 uur. We dachten dat er al werklui bezig waren, maar het waren een soort raven die een prullenbak aan het plunderen waren.

Onderweg dus naar Rockhampton over een wel heel erg verlaten weg. Aan beide kanten niets anders dan desert en dode beesten met een temperatuur van 40 graden. Nu begrijpen we wat de outback is. En dan in de middle of nowhere is er een heel leuk café  waar wat oldtimers stoppen. Wij dus ook maar naar binnen. Geweldige toko en super netjes. Wat een verrassing weer!

Op naar de volgende 100 km, in totaal waren het er 400. Wat een afstanden hier, het is net Amerika. Maar dan heb je ook wat...

Even lunchen op een picknickplaats en de plaatselijke vogelgemeenschap vindt je meteen heel aardig.

20231115_133455

Na aankomst, in dit keer een hotel, zijn we blij verrast met ons appartement. Even het shoppingcenter, cityplaza😊, bekeken en tot de conclusie gekomen dat de tijd hier qua kleding is blijven hangen in de jaren 80.

Nog even gezwommen en Bob nog even gesport. Om 19.00 uur naar het Best Western hotel gewandeld langs de prachtige riverside. Een hoop gekwetter en daar zaten echt tientallen kaketoes in een boom.

We hebben een lekkere steak gegeten. Rockhampton staat hier immers bekend om. Morgen op weg naar Bundaberg.

1. Dorien Veldhuizen:
    En alweer gaaf zeg !
  2. Bob en Miranda:
    😘😘
  3. Nicole Schuijer:
    Prachtig daar xxx
  4. Bob en Miranda:
    15 november 2023
    Ja, ook echt iets voor jullie😘
  5. Robin:
    Genieten mam!❤️