Daintree NP dag 2

5 november 2023 - Daintree National Park, Australië

Wat heerlijk om wakker te worden van alle jungle geluiden. De ene vogel maakt nog een mooier geluid dan de ander. We gaan ontbijten in het restaurant "On The Turps" nabij de Cooper creek waarin je kunt zwemmen met vissen en schildpadden.

En dan weer op pad. We gaan naar het discover center waar je alles te weten kunt komen over Danetree NP. We mogen er in met 60+ korting, een dag te vroeg, maar dat was m'n eerste kadootje🤣. Er is een toren die tot aan de boomtoppen reikt.

We picknicken in het bos en rijden naar de Daintree Ice-Cream & Co. Hier eten we ijs gemaakt van exotisch fruit die op de plantage wordt verbouwd. Erg lekker😊.

We sluiten af met een cocktail "orgasm" en diner bij "On The Turps" met een toost op mijn oudejaarsavond.

Morgen vertrekken we naar onze volgende accommodatie.

1. Hannie:
    5 november 2023
    Wat een pracht en praal van kleuren die een tropisch paradijs weergeven.
    och, receprt van het ijs, lijkt me interressant 😋😉
  2. Bob en Miranda:
    5 november 2023
    Ja, het is hier genieten. Denk niet dat ze hun recept delen, maar t was heerlijk😊😘
  3. Puck:
    5 november 2023
    Wat een mooie foto.s weer
    Dat lijkt me ook heerlijk met de jungle geluiden wakker worden😘😘
  4. Bob en Miranda:
    5 november 2023
    Ja, en zulke aparte geluiden die de vogels maken, zoiets als jabadoo enzo. Kan t niet nadoen, maar lig te schudden in mijn bed van het lachen🤣😘
  5. Dorien:
    6 november 2023
    Gefeliciteerd Miranda, en hoe bijzonder om het aan de andere kant van de wereld te vieren. Vandaag proosten op het nieuwe jaar
  6. Bob en Miranda:
    6 november 2023
    Hey Dorien, dankjewel😃. Op mijn 60e verjaardag 9 uur langer jarig zijn. Wat een feest🥳
  7. Puck:
    6 november 2023
    nog een grote smakkend voor je verjaardag
    van harte gefeliciteerd 🥰🥰🥰🥰
  8. Bob en Miranda: