Glimwormen en the Mouses house

23 november 2023 - Springbrook National Park, Australiƫ

Gisteren was de zon terug en daar hebben we lekker van genoten op onze laatste dag op StraddiešŸ˜Š.

Met de boot zijn we terug gegaan naar het vaste land, Cleveland. Na het boodschappen doen zijn weĀ doorgereden naar Glow-Worm Caves Tamborine Mountain. Die glowworms zijn alleen te zien in AustraliĆ« en Nieuw-Zeeland.Ā  Wat een apart natuurfenomeen. De gloeiwormen zijn te zien in eenĀ donkere grot enĀ het lijken wel allemaal sterretjes, net vuurvliegjesšŸ¤©.

Screenshot_20231123_132244_Google

Tijdens de lunch krijgen we bezoek van een aantal leguanen. Ze komen gewoon naar je toe en schooien om eten.

Tenslotte door naar Springbrook NP.Ā En wat een verrassing wacht ons bij The Mouses House Rainforest Retreat. We hebben de Happy chalet, inclusief bubbelbad, houtkachel, bbq etc. Jullie raden wel wat wij deze avond hebben gedaan...gebubbeld natuurlijkšŸ¤­. Even een tip: nooit de streamer aanzetten als 't bad nog niet vol is, want dan is de rest eromheen ook natšŸ™ƒ.

20231123_154319

Trouwens een leuk detail: alle chalets zijn genoemd naar de zeven dwergen...we hebben ze zelf nog niet kunnen spottenā˜ŗļø

Fotoā€™s

1. Hannie:
    23 november 2023
    Wat bijzonder, de glimmers en de omgeving. Volop aan het genieten dus. šŸ¤—
  2. Bob en Miranda:
    23 november 2023
    Ja, weer eens iets anders dan de gebruikelijke kangoeroes enzo, haha
  3. Dorien Veldhuizen:
    Wauw , gaaf weer !
    Wat een stoere beestjes, die leguanen
  4. Bob en Miranda:
    23 november 2023
    Ja erg grappig, ook een nieuwsgierig
  5. Puck:
    23 november 2023
    Wat een schitterende beesten die leguanen
    Prachtig gewoon
    En nog een leuke locatie met bubbelbad heerlijk gewoon
    šŸ¤©šŸ¤©šŸ¤©šŸ¤©
  6. Bob en Miranda:
    23 november 2023
    Ja, ze zijn heel bijzonder volgens de Costaricanen ook lekker om op te etenšŸ˜µā€šŸ’«. We zitten weer op een superplekšŸ„°