Springbrook NP

24 november 2023 - Springbrook National Park, Australië

Na het ontbijt eerst maar gaan tanken, want die tank is gauw leeg in de bergen met alle haarspeldbochten en hier op de berg is geen tankstation te vinden🙄.

Gelijk maar wat cups gehaald voor het koffie apparaat. We weten nooit wat voor apparaten er in onze accomodaties zijn...

En als we dan het nuttige hebben gedaan gaan we met het aangename beginnen. Een wandeling naar de natural bridge...wat een natuurpracht weer. Na al die calorieën die weer verbrand zijn gingen we naar de fudgestore. O wat lekker allemaal en natuurlijk gingen we niet met lege handen naar buiten.

20231124_130515

Bij het Dancing Waters café zijn we gaan lunchen.  Hier kwamen we wat Indiase mensen tegen die we onderweg ook al hadden gespot. Ging er eentje gewoon scheten zitten laten op het terras terwijl wij aan het eten waren.  Bob heeft 'm even de oren gewassen😊. Wat een raar volk heb je toch!

Verder naar de gemstore en geëindigd met een wandeling 'Best of all lookouts". Wat een uitzicht! Onderweg komen we allemaal Paddy's en Australische kalkoenen tegen.

Nu zitten we op de veranda en proosten op deze wederom mooie dag. Vanavond nog even het bos door wandelen en kijken of we de grote padden kunnen ontdekken die de hele nacht aan het kwaken zijn🐸.

1. Dorien Veldhuizen:
    24 november 2023
    En weer gaaaaf ! Wat een geniet-reis !
  2. Bob en Miranda:
    24 november 2023
    Ja, geen woorden voor. En het leuke is dat alles wat we tegen komen wel aan iemand doet denken. De gekleurde bank aan Lot, de gebreide fiets aan Nicolet, de fudge winkel aan jou etc. 🥰
  3. Dorien Veldhuizen:
    24 november 2023
    Hihi, zo zijn we er toch bij 😉
  4. Bob en Miranda:
    Dat bedoel ik😘
  5. Nicole Schuijer:
    24 november 2023
    Mooi weer hoor jeetje wat ee trip!!! Als we elkaar weer zien moeten we er maar een weekend van maken om al jullie prachtige verhalen aan te horen. Xxx
  6. Bob en Miranda:
    24 november 2023
    Het is één groot avontuur...heerlijk. Dat lijkt me een goed plan dat weekendje😘
  7. Puck:
    24 november 2023
    nou die bank vindt ik ook erg gaaf
    en weer prachtige foto.s🤩🤩🤩🤩
  8. Bob en Miranda:
    24 november 2023
    Dan sturen we die toch gewoon op😅.ik hoop dat je dit zelf eens mag gaan zien🥰
  9. Robin:
    24 november 2023
    Hahahahahaha dat hebben jullie weer, iemand die scheten laat op het terras tijdens het eten😂🙃 eetsmakelijk!
  10. Bob en Miranda:
    24 november 2023
    Echt he, en je gewoon blijven aankijken zo van dat is toch de normaalste zaak van de wereld😏
  11. Pauline Jansen:
    Wat een mooie plekjes😀
  12. Bob en Miranda:
    24 november 2023
    Ja, het is hier onwerkelijk mooi🤩