Byron Bay

25 november 2023 - Bangalow, Australië

Inmiddels hebben we Queensland (the sunshine state) verlaten en zijn we aangekomen in New South Wales. We zitten op ongeveer 800 km van Sydney. De temperatuur is rondom de 26°, maar wel bewolkt.

Op naar Byron bay de hippiestad. Wat een relaxte sfeer is het daar. Kleine winkeltjes, veel terrasjes en er wordt muziek gespeeld. Op het strand wordt er surfles gegeven. Bij restaurant Balcony eten we mosselen en hebben we een prachtig uitzicht over het stadje.

20231125_132012

Nu nog even de oude vuurtoren bekijken iets verderop met enorme vergezichten.

Op de terugweg staan er veel mensen langs de weg naar boven te kijken. Wij dus ook maar even de auto geparkeerd en naar boven gekeken. En ja hoor, een koala met baby in de boom. Prachtig🥰.

Tenslotte door naar 99 acres, ons adres voor de komende 2 nachten en wat een prachtige accomodatie weer met een mooi wijds uitzicht. Dat wordt weer genieten 😊.

1. Marrit:
    25 november 2023
    Wat weer een coole plek! Net uit een film!
  2. Bob en Miranda:
    25 november 2023
    Ja super he, wanneer houdt t op🤗. Waarschijnlijk 4 december, maar vlgs zeggen is NZ nog mooier🤩
  3. Hannie:
    25 november 2023
    mooie belevenissen. Leuk zoals je het beschrijft.. De kudde( mensen) volgen, ook omhoog kijken. Schattig welk resultaat het jullie opleverd. 🤩😍
  4. Bob en Miranda:
    25 november 2023
    Ja, en elke keer weer iets anders...dat is ook wel zo fijn.
    Die koala's zijn zo goed verstopt. We hoorden ze net weer ruzie maken voor de deur, net katten die krijsen, maar je ziet ze niet🤓😘
  5. Puck:
    25 november 2023
    wat een prachtige foto.s weer
  6. Bob en Miranda:
    😘😘