Koala Conservation Hospital in Port Macquarie

28 november 2023 - Myall Lakes National Park, Australië

Wat een geweldig ontbijt stond ons te wachten vanmorgen. Het was moeilijk afscheid nemen van ons charmante duo (80-ers) bestaande uit een Duitser en Zuid-Afrikaanse die al tientallen jaren terug in Australië zijn beland. Wat een geweldig landgoed hebben ze aangelegd. Fritz blijft maar grapjes maken, echt fijne mensen.

Dan op naar onze missie: Koala Conservation Hospital in  Port Macquarie. Dit was een tip van een Australiër die we onderweg hebben ontmoet. Wat een ontzettend goed werk doen die vrijwilligers met de gewonde koala's die binnengebracht worden. We waren zo onder de indruk dat we hebben gekozen voor een tweede leg en koala Bobby hebben geadopteerd😊.

20231128_130712

Het hospital bevind zich in het Roto house,  een historisch gebouw, waar we later een lekker broodje pastrami met zuurkool en augurken hebben gegeten.

Dan verder naar Myall lakes, een eco bungalow midden in het bos. Weer een toplocatie! En helemaal alleen op deze doordeweekse dag.

Inmiddels hebben we ong. 4000 km afgelegd🙂.

1. Dorien Veldhuizen:
  4. Bob en Miranda:
    😘😘
  5. Marijke:
    28 november 2023
    Gefeliciteerd met jullie 2e leg en wat een schatje is Bobby. Wat een fantastische reis hebben jullie al achter de rug en nog in het verschiet. @Miranda je ziet goed uit en het lange blonde haar staat je ontzettend goed. Ik mis je maar jullie verhalen maken alles weer goed. ❤️🥰
  6. Bob en Miranda:
    28 november 2023
    Hi lieverd, dank voor je lieve woorden. Ik hoop idd dat je je door de verhalen toch wat dichter bij me voelt. Wat zal ik je veel te vertellen hebben als ik terug ben...verheug me er al op❣️
    Vandaag was weer een topdag en dat klinkt cliché, maar dit is echt een droomreis. Wat een fantastisch land🥰! En ja Bobby, zo ontzettend lief. En de mensen daar verdienen echt een steuntje in de rug. Respect 💜
  7. Puck:
    28 november 2023
    wat leuk een koala erbij🤩🤩
    en wat een kilometers al afgegd pfff
    knap hoor🥰🥰
  8. Bob en Miranda:
    28 november 2023
    Ja, leuk hè? We moesten daar gewoon iets doen...zo mooi wat die mensen daar doen. Misschien kunnen we ih buurthuis ook wel een opvang inrichten🤭😂.

We zijn bijna in Sydney...een hele trip. Maar dat was t ook zeker waard. Zo zie je ook t meeste van het land😘
  9. Puck:
    28 november 2023
    Geweldig dat jullie ook zoveel meemaken
    🤩🤩🤩🤩
  10. Bob en Miranda: