Magnetic island dag 3

12 november 2023 - Magnetic Island, Australië

Vroeg opgestaan om met de scooter naar de fortswalk te gaan. Hier zijn wat overblijfselen van de 2e wereldoorlog en we hopen hier koala's live te spotten. Wat een wandeling in de hitte en dan heb ik het over 8 uur in de morgen. De stappen heb ik niet geteld, maar het waren er veel. Geen koala's op de heenweg, maar op de terugweg hebben we er eentje gespot. Wat zitten die goed verborgen zeg en wat zijn ze lief🥰. Bob heeft hele mooie opnames gemaakt met zijn camera.

DSC08400

Met trillende benen op de scooter geklommen en de berg op richting Horseshoe bay.  Arme scooter🤣.

Er was markt in horseshoe bay, daar hebben we even rond gestruind, even wat gegeten en heerlijk gezwommen binnen de netten.

Daarna naar butterfly forest en daar waren niet alleen vlinders, maar ook een kangoeroe, de eerste die we live spotten😊.

IMG-20231112-WA0011

De scooter weggebracht en nu heerlijk relaxen met een bakje bananenchips.  Dat dacht de Kookaburra ook haha, sprong op tafel en begon uit 't bakje te eten. Zo ongelooflijk dat hij zo dichtbij komt.

Tijdens het bellen met de kids komt er een kangoeroe door de tuin heen gehuppeld, gevolgd door een vleermuis van wel een meter spanwijdte🫢.

Wederom een prachtige dag🥰.

1. Michel:
    12 november 2023
    Zo lieve beestjes 🤩om te knuffelen
  2. Bob en Miranda:
    12 november 2023
    Niet allemaal hoor. Er vliegt hier net een meter grote vleermuis langs☺️
  3. Puck:
    12 november 2023
    Wat een prachtige foto.s weer
    Zo mooi om te zien al die die dieren
  4. Bob en Miranda:
    12 november 2023
    Hey Puck, ook voor ons is elke dag weer een feest🥳
  5. Marijke:
    12 november 2023
    Super mooi al die foto’s. En wat zijn je verhalen weer een genot om te lezen.❤️
  6. Bob en Miranda:
    12 november 2023
    Dankjewel lieverd, we wisten dat dit een groot avontuur zou worden. Maar elke dag kijken we terug op onvoorstelbare momenten. Zo prachtig de natuur💜
  7. Nicole Schuijer:
    Whaaaauw gaaaaaaf