North stradbroke island (Straddie)

20 november 2023 - North Stradbroke-eiland, Australië

Het regent en dat zijn we niet meer gewend na alle hete en zonnige dagen. Hopen dat het op Stradbroke island wat beter is.

Via de HD-shop in brisbane (weer 2 shirts voor Bob) zijn we naar Cleveland gereden waar we de boot hebben genomen naar Straddie. Helaas regent het hier ook. Nou ja, het druppelt🌂.

Eerst maar is e.e.a. verkennen hier en wat boodschappen halen. Onderweg zagen we plotseling heel veel kangoeroes...ongelooflijk. Zelfs eentje met een kleintje in haar buidel.

Toen maar even een strandwandeling gemaakt naar Cylinder beach waar je kunt zwemmen tussen de vlaggen omdat daar lifeguards zijn. Wat een rust hier!

Nu zitten we in de tuin met een hoop gekwetter van papegaaien om ons heen. Weg rust 🦜.

1. Puck:
    20 november 2023
    Wat een leuk gezicht die kangoeroes bij elkaar
    Wel jammer dat t regent voor jullie.
    Maar er zou best nog wel weer een keer de zon gaan schijnen🤗🤗🤗🤗
  2. Bob en Miranda:
    20 november 2023
    Ja, t is gaaf om ze zo te zien...kijken of we nog wat meer kunnen spotten vandaag😘
  3. Hannie:
    20 november 2023
    wauwh voor nu en gisteren. Wat een mooie belevenissen. 😉 lees nu ook wat chill momenten. Dat is echt vakantie..en nog heel wat te gaan. 👍😘
  4. Bob en Miranda:
    20 november 2023
    Jazeker en die chillmomenyen waren er steeds al hoor, maar wat minder belicht🥰😘
  5. Bob en Miranda:
    21 november 2023
    Wij zijn overigens meer de actieve vakantiegangers...passiviteit is niet onze manier van exploren😉😘
  6. Marrit:
    🦘 🦘 cool! 🐨
  7. Bob en Miranda:
    Ja, zo leuk. Net een openlucht dierentuin 😁
  8. Dorien Veldhuizen:
    20 november 2023
    Balen van de regen …. Hier is het zowaar een keertje droog
  9. Bob en Miranda:
    Wij krijgen nu alles in 1x ...wel zo prettig. Wat een stortvloed vannacht🫨