Palm Cove

2 november 2023 - Palm Cove, Australië

Om 5.00 uur waren we allebei klaar wakker. Een boekje gelezen tot we konden ontbijten. Na t ontbijt hebben we boodschappen gedaan bij Woolworth. Een supermarkt net als in Amerika...ze hebben werkelijk alles en dat kwam mooi uit!

Onderweg richting Palm Cove kwamen we een HD-shop tegen. Helaas voor Bob geen T-shirt in zijn maat 🤔.

Het links rijden gaat al beter, zoals altijd brengt Bob ons overal naar toe.

Wat een prachtige plek is Palm cove. Mooi strand, wuivende palmen en leuke strandtenten. Na de lunch zijn we in de zee gaan zwemmen. Uiteraard tussen de afzetting, want het is stingseason. Dit betekent niet in de zee zwemmen vanwege deze zeer giftige kwallen. Bovendien is het hier uitkijken voor de grootste krokodil "salty" genaamd. Mooi idyllisch strand, maar uitkijken dus!

En als je dan ligt bij te komen van de reis en lekker op je handdoek van het zonnetje geniet vliegt er zomaar een Australische visarend met buit over. Hoe bijzonder!

Ik vroeg me trouwens af of mijn vriendje de gekko hier ook zou zijn. En ja hoor, de 1e gespot!

1. Hannie:
    2 november 2023
    Geweldig.. Enjoy en die gekko is zeker uit je koffer mee gekomen van de vorige trip. 😅🤣😂
  2. Bob en Miranda:
    2 november 2023
    Haha, dan istie nu weer verenigd met al zn broertjes en zusjes😄
  3. Robin:
    3 november 2023
    Wauw ! Wat gaaf allemaal
  6. Bob en Miranda:
    3 november 2023
    Ja, echt genieten, pas de 3e dag en al zoveel gezien. Beloofd wat voor de rest van de reis 😊